Monday, 21 October 2013

Insidious Chapter 1

Kat wayang sekarang ni tengah sibuk cerita insidious. Rupanya dah chapter 2.tak pernah plak aku tahu ada cerita insidious ni.

Jadi, sibuklah masing-masing mencari insidious chapter 1 ni. Nasib baik ade sorang member ni ada filem ni.

maka sabtu hari tu, aku pun tengok lah cerita insidious chapter 1 ni. Pada aku cerita ni x seram sangat, tapi masih mampu nak buat orang tak tidur malam. Jalan cerita dia pun menarik. Mula-mula tu agak perlahan, lebih kurang macam cerita conjuring. Tapi dah tengah-tengah tu dah ok.

Cerita ni mengisahkan tentang sebuah keluarga yang baru berpindah ke rumah baru.


Sepasang suamin isteri dan 3 orang anak. 2 lelaki dan seorang perempuan.

Suatu hari, anak lelaki dia yang dalam gambar kat atas ni terjatuh. Keesokkan paginya, masa ayah dia kejut untuk makan, dia x sedarkan diri. Jadi mereka syak ada sesuatu yang x kena. Tapi doktor x dapat sahkan kenapa anak dia x sedarkan diri. Dan dari situlah bermulanya jalan cerita yang menarik.




No comments: