Listen for it

Wednesday 27 February 2013

Perencah Mee Bandung Maharani - dari Muar

Salam.. Nampak gaya macam setahun sekali je update blog ni.. :D Ok la, straight to the point.. Sekarang ni, saya start kecil-kecilan business perencah mee bandung maharani..
1 bungkus RM 10 sahaja.. harga mengikut harga pasaran.. tiada caj tersembunyi.. :)


Tukang jual.. Rasa Mee Bandung yang saya boleh jamin sedap dan lazat.. Yang kat muar, saya recommend korang p beli kat pasar ke, kedai2 runcit ke.. ade banyak.. xpun, col mak saya.. Yang saya jual ni, perencah Mee Bandung Maharani.. Kenapa saya pilih untuk perencah ni.. sebab saya paling suka rasa dia.. jadi saya nak share la ngan orang laen.. Ok, macam mana nak order..

1) Korang decide berapa banyak korang nak

2) Bagitau saya.. (bilangan)

Method: a) Facebook : https://www.facebook.com/syamimimokhtar
b) twitter : https://twitter.com/syamimimokhtar
c) Skype : gonchan_gurlz
atau yang paling saya prefer, direct ke phone aku.
d) number fon : 0135935524 (tapi kalau korang saje nak msg maen2,duk hai2, jangan risau, saya akan balas dengan pertanyaan "nak mee bandung ke?" :P , sebab da terkena, sabar jela.. hehe.. member2 lama dibenarkan)

3) Cara nak bayar : a) online banking,transfer - maybank @ rhb
b) direct - bagi yang ambil terus dari saya

4) Cara nak ambil hak anda :)
Method: a) ambil direct dari saya . (boleh jumpa kat area tbs, salak selatan, bukit jalil, sri petaling, jalan kuchai lama, bandar tasik selan,sungai besi)
b) pos : sekarang ni kalau sekitar semenanjung, saya akan gunakan pos laju. kalau 1 paket, caj pos, RM6.

kalau 2 paket, caj pos, RM9

kalau 3 or 4 paket, caj pos, RM13
Harga laen, boleh refer kat page pos laju ni.. POS LAJU
NOTE: SETIAP PAKEJ MEMPUNYAI BERAT +-400g..

No comments: