Monday, 19 August 2013

Engagement

Assalamualaikum..

Lama betul x update blog ni..

Banyak Benda yang nak di kongsi, tapi tunggu masa yang sesuai je..

Alhamdulillah, aku dah selamat bertunang 8/12/2012.

Diam-diam je kan.. :D Kawan-kawan pun bising.. Tapi nak wat macam mana.. Belum sampai masa nk bagitau..


Majlis yang ringkas, x pakai budget banyak, cukup sekadar ada..

Sedikit gambar-gambar di bawah.. Persediaan Tunang?? Next Post la ye.. :)



Ni Hantaran Pihak perempuan untuk pihak lelaki..






Ni pula, hantaran dari pihak lelaki..




Abes je majlis pertunangan, aku pecut pergi kenduri kahwin member..hehe.. Lepas balik tu, aku terus pengsan demam panas.. haha.. dah kenapa kan.. terkejut bertukar status.. (bak kata kawan aku, menggeletis giler ayat).. Peduli hape..
Yang kanan tu, kawan baek aku yang datang majlis aku..(Linda) .. Merangkap juru makeup aku..




No comments: